torstai 30. lokakuuta 2008

Naiset! Teitä rahastetaan!

Mielenkiinnosta luen säännöllisesti erilaisia "terveyslehtiä" joukossa niin miehille, kuin naisille suunnattuja. Erityisesti tämän kuukauden FIT-lehti (entinen Fitness) pääsee rahastuksessa hulluihin mittasuhteisiin.

Olen usein puhunut siitä, kuinka koskaan ei saisi ottaa mitään terveysvinkkejä mainosten joukosta. Sama koskee myös kaikkea muuta tietoa jonka olemassa olo on kiinni mainosrahasta. Mikään mainosrahoitteinen tieto ei ole koskaan riippumatonta ja näin itse artikkeleihin sujautetaan mainostavien tahojen haluamia juttuja.

Kevyt ja 0% ovat keino saada ihminen koukkuun ruokaan. Luonnollinen rasva ei lihota, ei ole koskaan lihottanut, eikä tule lihottamaan. Nykyisen lihavuusepidemian takana on vain ja ainoastaan puhdistetut tuotteet: sokeri, suola ja tärkkelys. Lisää tulta antaa syöksyyn glutamaatti, rasvattomat tuotteet ja perusliikunnan puute.

Ohessa tietoa sokerittomien tuotteiden sisältämästä varsin yleisestä aineesta:

http://www.minaolen.com/lehti/art3_102.html

Mutta miksi tämä otsikko?

Miehelle on yleensä sama mitä hän suuhunsa lykkää, kunhan nälkä lähtee. Naiset sen sijaan ovat otollista maaperää tälle kevythömpälle. Se saadaan vetoamaan naisiin juuri kuvitteellisten laihduttavien vaikutusten vuoksi. Naiset antavat enemmän valtaa tunteilleen, jolloin markkinoija pääsee siitä iskemään kultasuoneen.

On meillä miehilläkin omat heikot kohtamme, mutta niistä joskus toiste.

Ei kommentteja: